söndag

Russen på Torpet

Yra longerades med lokselen på. Det var ju några månader sedan hon hade på sig den sist. Några krumbukter och sen var det okej att ha den på sig igen. Ska försöka köra lite "hårt" med henne och sen blir hon nog till salu. Någon intresserad redan nu kanske?

Knubben lyser fin i septembersolen. Han var riktigt på hugget idag och gjorde flera fina galoppfattningar åtminstone i högervarvet. Han ställde även upp som lektionshäst i longering och verkade tycka att det var jätteroligt.

Mylta gjordes söndagsfin inför körningen. Hon älskar att bli ompysslad och står som ett ljus. På bilden syns hennes fula underhals väl. Vi jobbar på att få bort den men hon själv går gärna som en kamel även i hagen.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gudmor!
Jag tycker om min Disa och jag har ridit själv på henne idag. Nu är det Hanna som skriver. Vi har hälsat på Disa idag och hon har det bra i Vingåker, hon blir pysslad med och har fått en riktig sadel idag. Jag hittade en begagnad som passade perfekt för 600:-,vilket kap!
Ha det bra!
Ebba och Hanna (Daniel och Philip åxå)

elin sa...

Hej Ebba!! Vad roligt att du tycker om Disa och kan rida själv på henne! Ge henne en extra morot från mig. Kram till alla!